субота, 27 жовтня 2018 р.

Тиждень безпеки в 4 класі

Формування відповідального ставлення до власної безпеки має відбуватися на всіх етапах життя людини. Цей тиждень у школі пройшов під девізом "Безпека життя і здоров'я - понад усе!"












Ми з учнями провели тематичні уроки. На літературному читанні читали та обговорювали казку на протипожежну тематику «Про Неслухняного їжачка» Надії Ярук, складали асоціативний кущ "Пожежа", вивчали прислів'я, переглянули навчальне відео, повторили правила пожежної безпеки. Також  діти взяли участь у конкурсі малюнків «Вогонь – друг, вогонь – ворог». На уроці української мови написали свої казки про пожежу, опрацювали текст «Ти пішохід», повторили правила пішоходів та пасажирів, розмістили в щоденниках схеми "Безпечна дорога додому".  Разом з іншими учнями початкових класів вивчили схему евакуації та взяли участь у навчальній евакуації. Під час години спілкування "Я вмію берегти своє здоров'я" обговорили правила збереження  здоров'я під час канікул. 



Немає коментарів:

Дописати коментар